Ta strona nie obsługuje Twojej przeglądarki. Rekomendujemy zmianę na Edge, Chrome, Safari lub Firefox.

ZWROTY & WYMIANY

1. Jak mogę dokonać zwrotu?

Napisz do nas maila na restore@nationsonfire.org z numerem zamówienia oraz informacją jaki produkt chcesz zwrócić lub wymienić.

2. Ile mam czasu na zwrot towaru zakupionego na www.restoreonline.pl?

Powiadom nas o chęci dokonania zwrotu w ciągu 30 dni od momentu dostarczenia przesyłki, następnie w ciągu kolejnych 14 dni nadaj do nas paczkę zwrotną. Zwroty dostarczone po tym terminie nie zostaną zrealizowane.

3. Jak odesłać paczkę zwrotną? 

W odpowiedzi mailowej, otrzymasz od nas etykietę zwrotną, którą należy nakleić na przesyłkę i wysłać z paczkomatu InPost. 

4. Czy wszystkie produkty podlegają zwrotom?

Tak, jednak warunkiem przyjęcia przez nas zwrotu jest otrzymanie produktu z metką, bez śladów użytkowania, tj. plam, intensywnego zapachu, bądź prania. Produkty noszące wyżej wymienione ślady nie podlegają zwrotom oraz będą odsyłane do Ciebie na Twój koszt lub kwota zwrotu zostanie pomniejszona o koszt prania lub naprawy. 

5. Ile czasu zajmie rozpatrzenie zwrotu oraz przelew środków?

Proces zwrotu rozpoczyna się w chwili, gdy Twoja przesyłka zostanie rozpakowana przez naszego pracownika. Od tego momentu zwrot pieniędzy zajmuje maksymalnie 7 dni, o którym zostaniesz poinformowany mailowo. 

Koszyk

Brak wystarczającej liczby produktów